شناسه خبر:53477
1400/12/23 09:32:52

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان کرمانشاه با اشاره به وقوع درگیری در شهرک کارمندان کرمانشاه، از برخورد جدی با اخلال‌گران نظم و امنیت در کرمانشاه خبر داد.

شهرام کرمی اظهار کرد: اراذل و اوباشی که یک فرد را در شهرک کارمندان مورد ضرب و شتم قرار داده‌‌اند، تحت تعقیب قرار داشته و سنگین‌ترین مجازات در انتظار این متهمان است.

وی در پی انتشار ویدئویی از وقوع یک درگیری در شهرک کارمندان کرمانشاه در صفحات مجازی، افزود: در هیچ گوشه‌ای از استان کرمانشاه اجازه گردن‌کشی و اخلال در نظم عمومی و آسایش شهروندان به احدی داده نخواهد شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: مجازاتی سنگین در انتظار عوامل نزاع در شهرک کارمندان بوده که در این خصوص دستورات لازم پیگیری قضائی و بازداشت آن‌ها صادر شده است.

کرمی بیان کرد: دستگاه قضائی از این درگیری و ضرب و شتم یک شهروند توسط اراذل و اوباش با قمه، چاقو و سلاح گرم که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده، به هیچ عنوان اغماض نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که با استفاده از سلاح سرد یا گرم در ملأ عام موجب سلب آسایش عمومی و ضرب و شتم شهروندی شوند، در انتظار برخورد قاطع دستگاه قضائی باشند.

شناسه خبر 53477