شناسه خبر:53531
1400/12/24 09:50:12

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان، از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: با همه توان از امنیت شهروندان دفاع و اجازه نمی‌دهیم اشرار و اراذل کام مردم را تلخ کنند.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امروز در صبحگاه عمومی انتظامی استان، اظهار کرد: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان‌های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده‌تر از هر زمان دیگری در کنار آن‌ها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

جاویدان تاکید کرد: مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، گفت: لازم است از تلاش‌ها و زحمات همه همکاران پرتلاش به خاظر تلاش‌های شبانه‌روزی و فداکاری‌هایی که در راستای تامین نظم و امنیت انجام دادند صمیمانه قدردانی کنم.

وی گفت: در سایه همه تلاش‌ها و مجاهدت‌ها بود که در سال‌جاری توفیقات قابل توجهی توسط یگان‌های مختلف انتظامی استان به دست آمد که امیدوارم در سال جدید هم تداوم یابد.

جاویدان همچنین یاد و خاطره سرگرد شهید «پوریا نظری» را نیز گرامی داشت و گفت: این مامور فداکار و وظیفه‌شناس پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و حفظ آرامش شهروندان جان خود را تقدیم اسلام کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای والامقام مانند شهید نظری هستیم که در راه اعتلای نظام و حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اینگونه فداکارانه عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش شهروندان هزینه‌های زیادی داشته است، گفت: در همین راستا شهدای زیادی در سراسر کشور تقدیم نظام و انقلاب شده است و در این میان پلیس جایگاه ویژه‌تری داشته است.

جاویدان در عین حال به اشرافیت بالای پلیس اشاره کرد و گفت: در همین قضیه شهادت سرگرد نظری همه دیدند که با عنایت خداوند متعال و تلاش همکارانمان در مجموعه پلیس امنیت عمومی، آگاهی و... عاملان شهادت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند تا بار دیگر اقتدار و توانمندی پلیس کرمانشاه به اثبات برسد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: با همه توان از امنیت شهروندان دفاع و اجازه نمی‌دهیم اشرار و اراذل کام مردم را تلخ کنند.

شناسه خبر 53531