شناسه خبر:53926
1401/1/20 09:29:08

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: عملیات حفر چاه آب شرب شهر باینگان شهرستان پاوه، شهر شاهو در شهرستان روانسر و شهرهای میرآباد و ازگله در شهرستان ثلاث باباجانی در دستور کار است.

«علیرضا کاکاوند» روز پنجشنبه افزود: اکنون در منطقه اورامانات 2 دستگاه حفار در باینگان پاوه و منطقه نهراب جوانرود مشغول به کار هستند و در هفته آینده یک دستگاه دیگر جهت حفر چاه شهر شاهو وارد اورامانات می‌شود.

وی تصریح کرد: به علت موفق نبودن حفر چاه عمیق در میرآباد ثلاث باباجانی حفر 2 حلقه چاه دستی در دستور کار شرکت آبفا استان قرار گرفت که یکی از چاه‌ها به آبدهی خوبی رسیده و عملیات حفر چاه دوم نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: به زودی کارشناسان برای مطالعه خط انتقال چاه آب یه میرآباد به منطقه اعزام و تا خرداد ماه این چاه‌ها وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

کاکاوند اضافه کرد: همچنین کار مطالعات و مناقصه پروژه آبرسانی شهر ازگله به اتمام رسیده و در فروردین ماه اجرای پروژه شبکه آبرسانی شهر ازگله آغاز خواهد شد که این طرح طی سه ماه قابل اتمام است.

وی اظهار داشت: در استان کرمانشاه سالانه به صورت میانگین 4 حلقه چاه حفر می‌شد که در سال 1400 این عدد به 50 حلقه رسید و تا پایان سال مالی 1400 (1401/04/31) این عدد را به 70 حلقه خواهیم رساند.

شناسه خبر 53926