شناسه خبر:54816
1401/2/10 12:21:48

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه مدیران استانی بدانند رویکرد انفعالی پذیرفتنی نیست، گفت: فرمانداران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان و امکانات را به‌کار گیرند‌.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط خطیری اداره‌ امور کشور را به‌عهده گرفته است؛ بنابراین کار برای خدمت‌گزاران در این دولت از ضریب اهمیت بالاتر و ویژه‌تری برخوردار است.

وی با بیان اینکه مسکن و تأمین آن از دغدغه‌های جدی مردم است بنابراین فرمانداران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تمام توان و امکانات را به‌کار گیرند‌، تأکید کرد: باید برش‌های شهرستانی طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت پیگیری کنید.

استاندار همدان ادامه داد: با توجه به احتمال سفر رئیس‌جمهور به استان، فرمانداران طرح‌ها و نیازهای زیربنایی خود را به دقت احصا و با ایجاد تعامل مستمر با مدیریت مرکزی استان، زمینه بهره‌برداری هرچه‌بهتر از این فرصت را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد انفعالی از هیچ مدیری پذیرفته نیست بنابراین در هر جایگاهی باید نهایت اثرگذاری ممکن را داشته باشند، گفت: ضمن برقراری تعامل سازنده و قانونمند و استفاده از ظرفیت‌های موجود در امر خدمت‌رسانی به مردم، حفظ استقلال مدیریتی فرمانداران یکی از ضروریات و الزامات است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه اجرای شیوه‌های نوین در حوزه کشاورزی و تغییر الگوی کشت مبنی بر دانش روز راه‌ حلی اساسی برای برون‌رفت از مشکلات حوزه کم‌آبی است، تأکید کرد: درآمد حاصله از ظرفیت‌ها و استعدادهای خدادادی استان باید در حوزه سرمایه‌گذاری و انتفاع عمومی مصرف و هزینه شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها مدیریت‌ دستگاه‌های اجرایی از وضعیت سرپرستی خارج و مدیران قطعی معرفی و به‌کارگیری شوند، گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس استفاده شود.

شناسه خبر 54816