شناسه خبر:55105
1401/2/19 09:56:56

سپهرغرب، گروه ورزشی: زمین چمن مصنوعی کوی هجرت شهر اراک عصر شنبه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی این کلانشهر به بهره‌برداری رسید.

شهردار کلانشهر اراک در آئین بهره‌برداری از این زمین چمن مصنوعی، گفت: این طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 350 میلیون ریال و در زمینی به متراژ حدود یک هزار و 200 متر مربع ایجاد شده است.

علیرضا کریمی افزود: رویکرد شهرداری اراک، در گذشته ارائه خدمات مناسب شهری به مردم بوده که در این دوره نیز تقویت شده و خدمت به مناطق کم برخوردار در اولویت اقدامات شورای شهر و شهرداری قرار گرفته و این رویکرد به طور قطع با جدیت استمرار دارد تا مناطق کم‌برخوردار به توازن توسعه‌ای ارتقا یابتد و عدالت اجتماعی در این مناطق نیز اجرایی شود.

شهردار کلانشهر اراک اظهار داشت: قول مساعد داده می‌شود این روند با قوت ادامه داشته باشد و در حوزه توسعه فضای سبز، امور ورزشی، خدمات شهری و همچنین فعالیت فرهنگی نیز گام‌های موثری با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برداشته شود.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این زمین چمن مصنوعی، مطالبه به حق شهروندان و کوچک‌ترین خدمتی است که از سوی مسئولان شهری به ساکنان این منطقه ارائه می‌شود.

کریمی عنوان کرد: رویکرد مدیریت شهری و شورای ششم اسلامی شهر مشارکت دادن و بهره‌برداری طرح‌ها به دست خود شهروندان است و مسئولان شهری هم به واسطه حضور مردم در این منطقه حضور یافتند چرا که بر این باور هستیم که این امکانات متعلق و مطالبه به حق شهروندان است و ما خدمتگزار مردم هستیم.

رئیس شورای ششم اسلامی کلانشهر اراک نیز در این آیین گفت: نوع نگرش این دوره از شورا نیز توجه و ارائه خدمات شهری مناسب به مناطق کم برخوردار است و این مهم با تعامل و همکاری شهرداری استمرار دارد و در اولویت اقدامات است.

سید وحید میرنظامی افزود: ساخت سازه‌های سنگین و پرهزینه اکنون منسوخ شده و ساخت سایت‌های ورزشی کم هزینه و سازه‌های سبکی متداول است.

وی بیان کرد: سرانه فضای ورزشی در کل کشور نسبت به جمعیت و استانداردهای جهانی تا حدودی فاصله دارد که در خصوص شهر اراک نیز این امر صدق می‌کند و در بعضی مناطق سرانه فضای ورزشی کمتر از یک متر است.

شناسه خبر 55105