شناسه خبر:55427
1401/2/27 09:41:28

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار کرمانشاه گفت: پروژه پیاده‌راه غذا به‌صورت ناقص به بهره‌برادی رسیده است و به سرمایه‌گذار اخطار رفع نواقص دادیم.

نادر نوروزی در جلسه بررسی مشکلات پروژه پیاده‌راه غذا اظهار کرد: کرمانشاه نیازمند چنین پروژه‌هایی است و ما برای اجرای این مدل پروژه‌ها و براساس ضوابط و مقررات قانونی حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: سرمایه‌گذار پروژه خیابان غذا به برخی از تعهدات خود عمل نکرده و موجب بروز مشکلاتی در این پروژه شده است.

شهردار کرمانشاه عنوان کرد: در این پروژه باید سرمایه‌گذار از سازه‌های سبک و قابل حمل و جابه‌جایی استفاده می‌کرده که متأسفانه از سازه‌های پایدار و بلوک استفاده شده است.

وی گفت: در یکی از بندهای قرارداد که به امضای طرفین رسیده است، باید سرمایه‌گذار در تمام مراحل ساخت و بهره‌برداری از مصالح چوبی و سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کرده که این مهم صورت نگرفته است.

نوروزی بیان کرد: یکی دیگر از تعهدات سرمایه‌گذار اجرای طراحی دقیق فیزیکی مجموعه پیاده‌راه غذا بوده که پروژه به‌صورت ناقص به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: اصلی‌ترین مسئله در این پروژه مسدود شدن پیاده‌رو است که باید سریعاً نسبت به رفع این تخلف اقدام شود تا عبورومرور برای عابرین از این منطقه آزاد شود.

نوروزی گفت: شهرداری به دنبال رفع نواقص موجود و اجرای دقیق تعهدات سرمایه‌گذار است و به‌ هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این پروژه نیست و سرمایه‌گذار باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند و درصورت عدم تمکین و عدم توجه به این نکات برابر مفاد قرارداد، شهرداری می‌تواند به‌صورت قانونی اقدام کند.

 

شناسه خبر 55427