شناسه خبر:55735
1401/3/3 10:03:51

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار نهاوند گفت: توسعه و ایمن‌سازی جاده‌های ارتباطی نهاوند مطالبه به‌حق مردم است، چراکه در سال‌های اخیر مردم و زائران عتبات عالیات به‌واسطه ناایمن بودن برخی محورهای ارتباطی شهرستان متحمل هزینه و خسارت‌های جانی شده‌اند.

ضرغام احمدوند روز دوشنبه 2 خردادماه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان یکی از موارد مهمی است که موجبات توسعه اقتصادی، گردشگری و صنعتی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان شهرستان شاهد هستیم امروز کارخانه کلسینه دولومیت نهاوند در آستانه بهره‌برداری قرار دارد در همین راستا می‌طلبد به جهت حمل‌و نقل فرآورده‌های آن زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود.

احمدوند با اشاره به حادثه‌خیز بودن محورهای نهاوند، افزود: توسعه و ایمن‌سازی جاده‌های ارتباطی شهرستان نهاوند مطالبه به‌حق مردم است، چراکه در سال‌های اخیر مردم و زائران عتبات عالیات به‌واسطه ناایمن بودن برخی محورهای ارتباطی شهرستان متحمل هزینه و خسارت‌های جانی شده‌اند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: انتظار داریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این زمینه توجه ویژه به شهرستان نهاوند داشته باشد، ما نیز در کنار شما شرایط لازم را برای جذب اعتبارات مورد نیاز فراهم می‌کنیم.

   ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح ملی تولید مسکن

وی همچنین در این نشست با اشاره بر ضرورت توجه به موضوع اجرای طرح ملی تولید مسکن در نهاوند، گفت: سرعت بخشیدن به موضوعات پیرامونی طرح مسکن ملی مانند جانمایی و تهیه زمین، ثبت‌نام متقاضیان، گرفتن مجوزهای لازم و همچنین عملیات اجرایی ضروری است و باید در دستور کار قرار بگیرد.

احمدوند یادآور شد: امروز تهیه مسکن و اجاره‌بها از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها و همچنین جوانان برای ازدواج است، بنابراین باید از این ظرفیت بسیار خوب که به همت دولت مردمی فراهم شده، حداکثر استفاده را برای شهرستان ببریم.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: در حوزه تولید مسکن در شهرستان از هر ظرفیتی که وجود دارد، بهره خواهیم گرفت و هر مانعی وجود داشته باشد را کنار خواهیم گذاشت؛ بنابراین در این راه انتظار داریم رؤسای دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در شهرستان با همکاری هرچه بیشتر در جهت تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تلاش کنند.

شناسه خبر 55735