شناسه خبر:56038
1401/3/10 09:07:03

سپهرغرب، گروه خبر: معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در تعطیلات 14 و 15 خردادماه ظرفیت 90 درصد مراکز اقامتی و هتل‌های همدان پُر شده است.

علی خاکسار روز گذشته با بیان اینکه همدان آماده میزبانی از مسافران تعطیلات خردادماه است، اظهار کرد: طبق ارسال نامه‌ای از وزارت میراث فرهنگی همدان یکی از استان‌های پُرمسافر در تعطیلات خردادماه است که این موضوع می‌طلبد همه دستگاه‌های مرتبط و خدمات‌رسان پای کار باشند.

وی ادامه داد: ضمن آمادگی برای حضور مسافران در استان، از همه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف درخواست همکاری در این ایام را داریم تا بتوانیم خدمات مطلوب و ارزنده‌ای را به مسافران ارائه دهیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان یادآور شد: همه موزه‌ها و اماکن تاریخی همدان در تعطیلات خردادماه باز بوده و فقط در 14 خردادماه سالروز رحلت امام خمینی (ره) طبق اعلام وزارتخانه تعطیل است.

وی با تأکید بر اینکه راهنمایان گردشگری نیز در اماکن تاریخی و موزه‌ها فعال هستند، افزود: تاکنون 90 درصد هتل‌ها و مراکز اقامتی همدان رزرو شده که این موضوع نشان می‌دهد همدان در تعطیلات چند روز آینده پُرمسافر خواهد بود.

 

شناسه خبر 56038