شناسه خبر:56933
1401/4/2 08:50:21
سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان:

کتابخانه عمومی سرای محله نایسر به بهره‌برداری رسید

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: کتابخانه عمومی سرای محله ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با حضور جمعی از مسئولان استان و مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

فرانک رستگارنسب در افتتاح کتابخانه عمومی سرای محله نایسر اظهار کرد: این کتابخانه عمومی به مساحت 250 متر مربع و 120 متر زیربنا برای استفاده مردم ناحیه منفصل شهری نایسر تجهیز و آماده شده و دارای بخش‌های متنوعی است.

وی افزود: کتابخانه عمومی سرای محله نایسر شامل سالن مطالعه، مخزن کتابخانه، بخش کودک و همچنین بخش ویژه کلاس‌های آموزشی برای استفاده علاقه‌مندان است و می‌تواند به یکی از کتابخانه‌های مجهز استان تبدیل شود.

رستگارنسب یادآور شد: بخش زیادی از منابع مورد نیاز کتابخانه سرای محله نایسر توسط استانداری کردستان و مابقی آن توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برخی از خیرین فرهنگی سنندج فراهم شده است.

وی اضافه کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با جمعیتی افزون‌بر 80 هزار نفر با کمبود فضاهای فرهنگی مواجه است و راه‌اندازی کتابخانه سرای محله به همت کتابخانه‌های عمومی و استانداری گام کوچکی در رفع این کمبودها به‌شمار می‌رود.

 

شناسه خبر 56933