شناسه خبر:57465
1401/4/15 10:11:08

استاندار کردستان گفت: رئیس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود روز جمعه به کردستان سفر می‌کند.

اسماعیل زارعی‌کوشا اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی جمعه (17 تیر) به کردستان می‌آید که امیدواریم مصوبات این سفر زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر استان باشد.
وی افزود: در این سفر معاونان و وزرای دولت رئیس جمهور را همراهی می‌کنند که هر شهرستانی میزبان یکی از وزرا و یا همراهان رئیس جمهور خواهد بود.
استاندار کردستان اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی سفر و پیگیری طرح‌های عمرانی، جلسات کارشناسی متعددی در سطح استان و ستاد دولت تشکیل و در این جلسات کارشناسی با همکاری نهادهای اجرایی، اولویت‌های استان احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.
زارعی‌کوشا تأکید کرد: حضور آیت الله رئیسی و هیئت دولت در استان، فرصت خوبی است تا با وضعیت منطقه بیشتر آشنا شده و برای رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری شود.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات حوزه کاری خود را احصا و به استانداری اعلام کرده‌اند تا در سفر رئیس جمهور به استان بررسی شود.
بیست و ششمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت استان خراسان شمالی بود که دوم تیر انجام شد و کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت‌الله رئیسی انتخاب شده است.

شناسه خبر 57465