شناسه خبر:57779
1401/4/26 09:03:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سنندج گفت: رفع مشکلات مردم در نواحی منفصل شهری ضروری و به‌عنوان مطالبه جدی استاندار کردستان به‌صورت ویژه در دستور کار فرمانداری قرار گرفته است.

حسن عسکری در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد سنندج که با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهرستانی انجام گرفت، اظهار کرد: در راستای تأکیدات استاندار کردستان مبنی بر توجه بیشتر به مناطق حاشیه و کم‌برخوردار بازدید از این نواحی را به‌صورت هفتگی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: اقدامات خوب و ارزشمندی در زمینه آسفالت معابر و کوچه‌ها توسط شهرداری در ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد انجام شده است.

به گفته فرماندار سنندج، شورا و شهرداری در این دوره به‌صورت ویژه پای کار آمده و با روحیه جهادی کار می‌کنند.

عسکری با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در زمینه بهسازی و آسفالت معابر در این محدوده در دست اجرا است و این روند ادامه خواهد داشت گفت: شاهد نهضت آسفالت در کوچه و معابر شهر سنندج هستیم و امیدواریم این روند زمینه رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم را فراهم سازد.

وی، به نقطه‌یابی خوب شهرداری در زمینه ایجاد فضای سبز در حسن‌آباد سنندج هم اشاره کرد و افزود: نقطه‌های خوبی برای ایجاد فضای سبز در این ناحیه در نظر گرفته شده و به‌زودی وارد فاز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در گذشته اقدامی در حوزه ایجاد فضای سبز در حسن‌آباد صورت نگرفته است و در این راستا نیاز به اقدامات جهشی و حرکت جهادی داریم.

فرماندار سنندج، با بیان اینکه ایجاد کتابخانه از مطالبات مطرح شده مردم حسن‌آباد در جریان این بازدید بود افزود: خوشبختانه با قول مساعد شهردار سنندج در تأمین فضا برای ایجاد کتابخانه دستورات لازم مبنی بر تجهیز آن توسط کتابخانه‌های عمومی استان نیز انجام گرفته است.

شناسه خبر 57779