شناسه خبر:58691
1401/5/20 12:21:38

مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان هتک حرمت به شهدای مدافع حرم را محکوم کردند و گفتند: سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات الهی، مو سپید کردند و عمرشان به شهادت ختم شد و زهی سعادت که هنوز مورد نفرت و کینه‌ ورشکستگان سیاسی و مزدوران دشمن هستند.

مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، هتک حرمت به شهدای مدافع حرم به‌ویژه سرلشکر شهید حاج‌حسین همدانی توسط یکی از سران فتنه را محکوم کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ سوره مبارکه صف، آیه 8»

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.

سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات الهی، مو سپید کردند و عمرشان به شهادت ختم شد و زهی سعادت که هنوز مورد نفرت و کینه‌ ورشکستگان سیاسی و مزدوران دشمن هستند.

توهین به شهدای مدافع حرم به‌ویژه حبیب سپاه اسلام، سرلشکر شهید حاج‌حسین همدانی از سوی یکی از سران فتنه، قلب میلیون‌ها انسان مؤمن و آزاده را به درد آورده است که این اقدام نفاق، دورویی و دشمنی این جریان با ارزش‌های انقلاب و یادگاران ذی‌قیمت امام راحل عظیم‌الشأن را بیش‌ازپیش عیان می‌کند.

صدور چنین بیانیه‌‏ای، نشانگر نقش اثرگذار فرزندان انقلاب در عدم تحقق رؤیای‌های اربابان این جماعت غرب‌گرا و آلت دست دشمنان انقلاب اسلامی و اوج کینه و نفرت این فتنه‌گران از وارثان شهدا و امام شهدا و یاران مقام معظم رهبری است.

سردار همدانی که سابقه درخشان و افتخار بزرگی در مبارزه در پنج عرصه را دارد (مبارزه با نظام طاغوتی ستم‌شاهی، مبارزه با جریان نفاق، مبارزه با دشمن زبون بعثی در دفاع مقدس، مبارزه با فتنه‌انگیزی فتنه‌گران سیاسی و دفاع از حرم آل‌الله) و عزت و عظمت و سرافرازی برای ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورده، شایسته بهترین تجلیل‌ها و بزرگداشت‌ها است.

مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان ضمن تجدید عهد و بیعت با مقام عظمای ولایت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع حرم به‌ویژه غافله‌سالار این شهیدان حاج‌حسین همدانی و سیدالشهدا جبهه مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی، هتک حرمت این شهدای والامقام توسط یکی از سران فتنه را محکوم و پایبندی خویش را به اهداف و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم.

شرکت گاز استان همدان

شناسه خبر 58691