شناسه خبر:58891
1401/5/26 08:51:32

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح پویش همراهان سفر ایمن (اربعین حسینی) همزمان با هشت استان کشور در این استان اجرا می‌شود.

سید زاهدین چشمه‌خاور گفت: ایجاد ایستگاه‌های پویش همراهان سفر ایمن در پایانه مرزی مهران، مکان‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی منتخب، تولید محتوای رسانه‌ای و تبلیغات محیطی در سطح جاده‌های کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: اجرای موفق طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی را مشروط بر همکاری همه عوامل به ویژه اهتمام روسای ادارات شهرستانی است.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان ایلام از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن (اربعین حسینی) در هشت استان کشور خبر داد و گفت: مطابق برنامه‌ها و اهداف، این پویش در پایانه مرزی مهران و مسیرهای تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع)، خاصه با ناوگان عمومی و در توقفگاه‌های بین راهی که طبق رصدهای قبلی صورت گرفته این مکان‌ها عمدتاً محل توقف زائران بوده و با پیش‌بینی برنامه‌های ارتباطی و‌ اطلاع‌رسانی اجرا خواهد شد.

چشمه‌خاور بیان کرد: 6 محور ارتباطی به‌صورت رفت و برگشت برای استقرار پویش سفر ایمن ویژه ایام اربعین در استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اولویت اصلی در تمام معاونت‌ها به‌خصوص حوزه‌های راهداری و حمل‌و‌نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن‌سازی و به‌روزرسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز و مدیران شهرستانی باید ضمن بازدید‌های روزانه همراه با نماینده حراست نسبت به تهیه برنامه و اولویت‌بندی نواقص برای اصلاح و ارسال آن به مرکز استان اقدام کنند.

شناسه خبر 58891