شناسه خبر:59311
1401/6/6 09:13:31
هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت در فنی و حرفه‌ای شهیدمفتح تویسرکان انجام شد؛

افتتاح کارگاه آموزشی- تولیدی فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی

سپهرغرب، گروه خبر: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه آموزش‌های مهارتی کارگاه آموزشی- تولیدی فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهیدمفتح شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، وهب مختاران در آیین افتتاح این کارگاه که با حضور مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، رضانیا معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولین ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز روز و بازار کار دنیا است.

مختاران ظرفیت ایجاد اشتغال در این کارگاه را برای 72 نفر پیش‌بینی کرد و افزود: یکی از عوامل ایجاد اشتغال پایدار در جامعه، مهارت‌آموزی است.

وی برگزاری دوره‌های مهارتی را مبتنی بر نیاز روز و بازار کار دنیا عنوان کرد و گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از تعامل با کارآفرینان استقبال کرده و چنانچه شخصی ایده کارآفرینی در کنار آموزش داشته باشد، می‌تواند به مراکز این اداره کل در استان مراجعه کند.

محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر اینکه مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بخش اشتغال است، ابراز کرد: افراد جویای کار و فاقد مهارت با فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانند جذب بازار کار شوند.

رضا حکمتی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهیدمفتح تویسرکان با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی در راستای تربیت افراد ماهر برای بازار کسب‌وکار، گفت: تحول و رشد در صنایع با ارتقا و توانمندسازی نیروی ماهر صورت می‌گیرد.

شناسه خبر 59311