شناسه خبر:59986
1401/6/21 09:44:12
مدیرکل زندان‌های استان همدان در بازدید از زندان نهاوند:

بهترین راهکار برای اصلاح زندانیان، نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان‌ها است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل زندان‌های استان همدان ضمن دیدار با زندانیان و سربازان وظیفه زندان نهاوند، از شرکت قزل‌پروتئین این شهرستان نیز بازدید کرد و در حاشیه آن گفت: بهترین راهکار برای اصلاح زندانیان، نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان‌ها است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، رضا زلفعلی‌نژاد از بخش‌های مختلف زندان بازدید و با زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد و در حاشیه آن گفت: بهترین راهکار برای اصلاح زندانیان، نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در بازدیدی سه‌ساعته از قسمت‌های مختلف زندان نهاوند، ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های زندانیان، توصیه‌ها و رهنمودهایی در زمینه رفع مسائل آن‌ها ارائه کرد.

وی در بدو ورود به زندان در راستای بررسی کیفیت غذای زندانیان از آشپزخانه و انبار مواد غذایی بازدید کرد و در ادامه با حضور در آسایشگاه سربازان، کارگاه خیاطی و اندرزگاه‌های مختلف با سربازان وظیفه و مددجویان به دیدار چهره به چهره پرداخت و به درخواست‌های و مطالبات آنان پاسخ داد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و در جمع کارکنان این زندان گفت: بهترین راهکار برای کاهش رفتارهای پُرخطر و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در زندان، حضور حداکثری زندانیان در کارگاه‌های اشتغال و نهادینه کردن فرهنگ کار در میان آن‌ها است.

زلفعلی‌نژاد در ادامه حضور در شهر نهاوند از شرکت قزل‌پروتئین نهاوند که نقش فعالی در به‌کارگیری و اشتغال مددجویان این زندان داشته نیز بازدید کرد.

شایان ذکر است شرکت قزل‌پروتئین نهاوند در زمینه پرورش، بسته‌بندی و توزیع آبزیان (ماهی و غیره) در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند و درحال حاضر 14 نفر از زندانیان اشتغالی زندان نهاوند در این مرکز مشغول به کار هستند.

شناسه خبر 59986