شناسه خبر:60092
1401/6/23 09:13:59

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز مهران ضمن بازدید از موکب نیروی هوایی ارتش و بیمارستان صحرایی 33 تخته این نیرو گفت: افتخار ما خدمتگزاری به خادمان اربعین حسینی است و برای تحقق این هدف همه ظرفیت‌ها و توان نیروی هوایی ارتش در خدمت زائران اباعبدالله الحسین قرار داده شده است.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی از مرز مهران، موکب‌ نیروی هوایی و بیمارستان صحرایی 33 تخته نیروی هوایی در این منطقه بازدید کرد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در این بازدید با تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش اثبات کرده در تمامی برهه‌های زمانی چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، همواره پشتیبان و خدمتگزار ملت بزرگ و شریف ایران است. نیروی هوایی در راه عزت و افتخار این ملت از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد؛ خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نیز یکی دیگر از افتخارات این نیروی الهی است که در کارنامه‌اش ثبت شده و این همان توفیقی است که خداوند به ما ارزانی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش نیرویی مکتبی و حسینی است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری با تمام وجود در راستای آسایش و آرامش مردم عزیزمان می‌کوشد تا هیچ کمبودی برای زیارت اربعین وجود نداشته باشد.

وی افزود: با یاری خداوند و اهتمام ویژه مسئولان تا به امروز توانسته‌ایم با استفاده از چندین پرواز از مقاصد تهران، مشهد، کرمانشاه و ایلام مایحتاج مورد نیاز زوار را در اختیارشان قرار دهیم. با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده تا بزودی پرواز دیگری نیز برای انتقال مواد غذایی و بهداشتی برای زائران انجام شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به استقرار موکب و بیمارستان صحرایی این نیرو اظهارکرد: امسال نیز توفیق شده تا با یاری کارکنان نیروی هوایی ارتش؛ موکب و بیمارستان 33 تخت‌خوابه نیروی هوایی در مرز مهران مستقر شود. در بازدیدها و دیدار با عزیزان در این دو مجموعه شاهد خدمت‌رسانی به زائران حسینی بودیم و با توجه به گزارش‌های ارائه شده، عملکرد آنان مورد رضایت زائران بوده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این بازدید ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهارکرد: امروز راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خار چشمی است برای دشمنان نظام اسلامی و الهی که همواره به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد نزاع قومی بوده‌اند. آن‌ها نمی‌دانند که عاشقان حسین هیچگاه عشق و خلوص نیت خود را به سید و سالار شهیدان از یاد نمی‌برند و این همان سلاحی است که دشمنان نظام اسلامی از آن می‌ترسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی تصریح کرد: راه کربلا راه رسیدن به سعادت ابدی است راهی که قلب انسان را همچون جام آبی زلال می‌کند و قاضی در پایان خاطر نشان کرد: در اربعین حسینی نباید شیر زن اسلام را فراموش کرد کسی که موجب رسوایی ظالمان و قاتلان امام حسین (ع) و اهل بیتش شد کسی که نامش همواره موجب غرور و عزت برای بانوان الهی است و این همان زینب کبری است که ذاتش پاک و زلال و نامش موجب آرامش قلوب می‌شود.

در این بازدید نشان افتخاری خادم الحسینی به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی اهدا شد.

شناسه خبر 60092