شناسه خبر:60217
1401/6/27 09:43:08

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نگاه ویژه به شرکت‌‌های دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین در حوزه محیط زیست و... در مهرماه سال جاری خبر داد.

مهدی مصطفوی اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست از تاریخ 19 لغایت 22 مهرماه سال جاری در محل مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چالش‌های نوظهور عرصه محیط زیست در سطح ملی و بین‌المللی، ضرورت بهره‌مندی از فعالیت‌های دانش‌بنیان را دوچندان می‌کند، افزود: حضور صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه محیط زیست در این نمایشگاه می‌تواند به هم‌فکری و هم‌افزایی و رشد هرچه بیشتر در بهبود توسعه پایدار کشور و استان بیانجامد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه محیط زیست، کمکی مؤثر به محیط زیست برای وابستگی کمتر به منابع طبیعی و تجدیدناپذیر و جلوگیری از تخریب‌های بی‌رویه و بحران‌های محیط زیستی خواهد داشت.

وی ضمن دعوت از صنایع استان برای حضور فعال در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب در اختیار صنایع استان و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار خواهد داد تا بتوانند با ارائه تولیدات نوین و تجارب خود در عرصه بین‌المللی و ملی به تبادل تجربه و دانش بپردازند.

شناسه خبر 60217