شناسه خبر:60236
1401/6/27 10:10:23

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از ابتدای عملیات خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در این استان، جمعیت هلال احمر بیش از 45 هزار نفر را در اردوگاه‌های این استان اسکان داده است.

«محمد باقر محمدی» روز پنجشنبه با اشاره به ادامه ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز خسروی و استان ایلام و بلعکس افزود: همچنین روز گذشته 10 هزار بطری آب معدنی بین زوار از سوی جمعیت هلال احمر توزیع شد.

وی اظهار داشت: در مجموع توزیع بیش از 80 هزار بطری آب معدنی، 11 هزار و 200 قرص نان، 724 بسته غذایی 72 ساعته بین زائران از مجموعه اقدامات جمعیت هلال در راستای خدمات رسانی به زوار است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: خدمات رسانی به یک هزار و 700 نفر از افراد مصدوم ناشی از گرمازدگی و گرفتار در تجمعات انبوه و ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، فضای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز و دیگر خدمات به بیش از 30 هزار نفر از زائران از دیگر اقدام‌های ارائه شده به زائران است.

محمدی بر ادامه روند ارائه خدمات تاکید کرد و اذعان داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تا پایان برگشت زوار از مرز خسروی و مهران در استان ایلام آمادگی پاسخگویی و امدادرسانی را دارد.

شناسه خبر 60236