شناسه خبر:60363
1401/6/29 14:34:00

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، مدیرعامل این شرکت در دیدار با هیئت مدیره شرکت دانش بنیان گازسوزان گفت: در دنیای امروز موتور پیشران و جهت‌ساز شرکت‌ها و سازمان‌ها پژوهش و توسعه بوده و این ظرفیت ویژه در شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان موجود است.

 محمدصادق محبی نظر افزود: شرکت‌های دانش بنیان پتانسیل خوبی برای ارائه راهکار، رفع چالش‌ها و ارائه الگوهای پیشرفت برای شرکت‌ها بوده و هر سازمانی که بتواند نقاط مشترک و بیان مسئله مشترکی با دانش بنیان‌ها و مراکز رشد داشته باشد قطعاً بیشترین بهره را از این ظرفیت برده است.

 

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان استانی مانند شرکت کنترل گاز اکباتان، شوکت و در سطح ملی نیز شرکت صنعتی گازسوزان علاوه بر همکاری‌های پیمانکاری و تامین کالا می‌توانند در خصوص تحقق اهداف استراتژیک و ترسیم مسیر توسعه گام‌های موثری بردارند.

 

مدیرعامل شرکت گاز همدان سفارش‌گذاری، تامین کالا در اسرع وقت، انطباق با استانداردهای بازرسی و کالای شرکت ملی گاز ایران و خدمات پس از فروش مناسب و پشتیبانی فنی را از تامین کنندگان و نیز شرکت صنعتی گازسوزان خواستار شد.

 

در ادامه علیرضا متین عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی گازسوزان به تشریح شرکت مذکور، سابقه فعالیت‌ها و نیز ثبت بیش از 70 اختراع در سطح ملی و بین‌المللی پرداخت و افزود: این شرکت آمادگی ارائه حضوری و تحت وب تمامی محصولات حوزه صنعت گاز را برای مدیران و کارشناسان مربوطه داشته و اهتمام جدی آن در مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش به نحو مطلوب است. ضمن اینکه سالانه محصولات دانش بنیان جدیدی به سبد محصولات این شرکت افزوده می‌‌شود.

شناسه خبر 60363