شناسه خبر:60654
1401/7/9 08:51:47

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ارشد استان با بیان اینکه تأمین آب از سد آزاد را پیگیری می‌کنیم، گفت:‌ آب سد تالوار نیازهای اولیه را تأمین می‌کند، کما اینکه حفر چاه‌های پدافندی نیز درحال انجام است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر روز پنجشنبه در شورای اداری استان با اشاره به اینکه نظام اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب درگیر مشکلات بسیاری بوده که دشمنان ایجاد کردند، اظهار کرد: ما توانستیم به مدد امام زمان (عج) و برکت خون شهدا این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها دشمنان نتوانسته و نمی‌توانند کاری علیه ملت ایران انجام دهند، افزود: فوت خانم امینی بهانه‌ای شد برای دشمنان تا بسیاری از کسانی که اطلاعات درست و کافی از انقلاب و جنگ ندارند را تحریک کنند.
استاندار همدان با تأکید بر لزوم بیان واقعیت‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها به جوانان و نوجوانان، ادامه داد: نسل جدید باید بداند اگر اشتباهی کند، جبران‌ناپذیر خواهد بود؛ چراکه دشمن خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد.
وی با این توضیح که ما از هرگونه اغتشاش و خراب‌کاری گذشت نخواهیم کرد، عنوان کرد: در اتفاقات روزهای گذشته تعدادی از مردم، بسیجیان و نیروهای ناجا آسیب دیدند، یک فرد از مردم عادی نیز فوت کرده و خسارت‌های زیادی به اموال عمومی زده شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه اغتشاشگران در اتفافات روزهای گذشته روان مردم را آزرده کردند، مطرح کرد: در طول 11 روز گذشته تمام شبکه‌های معاند هم به مردم آموزش داده و هم آنان را تحریک می‌کنند، اما به لطف خدا و اقدامات انجام‌شده از شب سوم در استان امنیت و آرامش برقرار است.
وی ادامه داد: مسئولان مربوطه با جوانان فریب‌خورده صحبت و آن‌ها را ارشاد کردند، همچنین برایشان پرونده تشکیل نشد تا مشکلی در آینده برای آن‌ها رخ ندهد.  خسارت اغتشاشگران به 323 بانک و تخریب 284 خودپرداز
مدیر ارشد استان با گلایه از برخی وزرا برای تعلل در انتصاب مدیران، گوشزد کرد: هنوز در برخی دستگاه‌ها تغییر مدیریتی رخ نداده است؛ علاوه‌بر این در شهرستان‌ها نیز لازم است فرمانداران انتصابات را تکمیل کنند.
وی خطاب به مدیران استان با بیان اینکه مدیران کل بازدید شهرستانی داشته و با فرمانداران هماهنگی داشته باشند، ادامه داد: مدیران جذب اعتبارات را مجدانه پیگیری کنند.
استاندار توجه جدی به قانون جوانی جمعیت و خانواده را از دیگر تکالیف دستگاه‌های اجرایی استان برشمرد و گفت: مدیران باید یک نفر را برای پیگیری این مسئله به دفتر امور زنان معرفی کنند.
وی با اعلام اینکه امسال در بخش تسهیلات بانکی هشت هزار میلیارد تومان برای 169 طرح درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: انتظار هست مدیران اجرایی از ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه استان استفاده کنند.
قاسمی‌فرزاد درباره وضعیت آب همدان نیز با تشریح اقدامات صورت‌گرفته، اعلام کرد: نماینده مردم همدان در مجلس بحث تأمین آب از سد آزاد را پیگیری می‌کند، چراکه آب تالوار نیازهای اولیه را تأمین می‌کند، کما اینکه حفر چاه‌های پدافندی نیز درحال انجام است.

شناسه خبر 60654