شناسه خبر:60879
1401/7/14 08:30:57

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان تویسرکان خبرداد: واحد بزرگ صنایع تبدیلی غذایی با سرمایه‌گذاری سه میلیون دلار ارزی و 250 میلیارد تومان ریالی در ناحیه صنعتی فرسفج در حال احداث است.

حسین افشاری با اعلام این خبر با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: این واحد تولیدی برای تولید کمپوت، ساندیس و محصولات جانبی میوه‌جات و پودر سبزیجات توسط سرمایه‌گذار خارجی احداث می‌شود.
وی مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه را سه میلیون دلار ارزی و 250 میلیارد تومان ریالی عنوان کرد و افزود: تمام هزینه پروژه آورده خود متقاضی است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمام نهادها و ارگان‌ها باید برای تسهیل کار سرمایه‌گذاران تلاش کنند تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه از تاریخ 8 بهمن 1400 که جواز تأسیس آن صادر شده بالغ بر 60 درصد است.
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان تویسرکان در سالجاری یک هزار و 806 نفر است گفت: این طرح بعد از راه‌اندازی بالغ بر 120 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت
افشاری با اشاره به ظرفیت باغات و محصولات کشاورزی این شهرستان گفت: این طرح موجب افزایش ارزش افزوده محصولات باغی شهرستان و افزایش درآمد مردم می‌شود.

شناسه خبر 60879