شناسه خبر:61119
1401/7/19 12:08:40

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های فعال گازرسانی پراکنده و صنایع استان افزود: شتاب‌گیری اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان همدان از اولویت‌های سال جاری می‌باشد.

محمدصادق محبی نظر در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های فعال گازرسانی پراکنده و صنایع استان افزود: شتاب‌گیری اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان همدان از اولویت‌های سال جاری می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایمنی ضمن اجرا باید فرهنگ‌سازی شود. افزود: ایمنی و رعایت استانداردهای اجرا و بازرسی از اصول مهم مجموعه شرکت ملی گاز بوده و رعایت شعار «اول ایمنی بعد کار» باید سرلوحه فعالیت‌های جاری شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: تعاملات بسیار خوبی با استاندار و فرمانداران محترم در استان وجود دارد و منجر به این شده که از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مانع‌زدایی و تسریع در پروژه‌ها بهره‌مند شویم.

محبی‌نظر در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 86 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که نسبت به سنوات گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و حاکی از شتاب‌گیری سرعت اجرای طرح‌ها می‌باشد.

وی اضافه کرد: همچنان که در گازرسانی به شهرها و روستاها اولین بوده‌‌‌‌‌‌ایم باید در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی مصوبه شورای اقتصاد نیز برتر باشیم، ضمن اینکه اقدام آتی شرکت گاز استان ارتقای کیفی خدمات است.

شناسه خبر 61119