شناسه خبر:61127
1401/7/20 08:51:10

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری کردستان با تقدیر از نیروی انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر، از برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و گفت: دستگاه قضا از این به بعد با افرادی که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی روز سه‌شنبه به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین خود و مدیرکل زندان‌های استان با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی استان تبریک گفت و اظهار کرد: تمامی اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی هست.
وی افزود: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تأمین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند، بدون مماشات برخورد خواهند کرد.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: نیروی انتظامی تأمین‌کننده امنیت در جامعه است و در خدمت‌گزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان نیز ضمن تبریک این هفته، به مرزی و استراتژیک بودن استان اشاره کرد و افزود: هر دو مجموعه قضائی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.
در ابتدای این جلسه سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضائی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار کرد: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.
در پایان این دیدارها لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیروهای پُرتلاش و زحمتکش انتظامی از سوی رئیس کل دادگستری استان کردستان به سردار آزادی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ سپهری فرمانده مرزبانی استان تقدیم شد.

شناسه خبر 61127