شناسه خبر:61159
1401/7/20 09:34:55

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرپرست تیم شاهین کرمانشاه شرایط را برای تداوم حضور تیم شاهین در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال سخت توصیف کرد.

سیداحسان احسانی به فاصله حدود یک ماه تا زمان شروع رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور تیمش در این رقابت‌ها را در هاله‌ای از ابهام دانست و اظهار کرد: اگر بخواهیم در رقابت‌های امسال شرکت کنیم، تنها حدود 105 میلیون تومان پول ورودی مسابقات است، درحالی که ما هنوز بدهی ناشی از هزینه‌های حمل و نقل، تغذیه و لباس سال‌های قبل باشگاه را تسویه نکرده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ امسال به حدود یک میلیارد تومان پول نیاز دارد، گفت: این رقم تنها برای تثبیت حضورمان در لیگ یک است و اگر بخواهیم تیمی برای صعود به لیگ برتر ببندیم به چند میلیارد تومان نیاز است که نمی‌توانیم چنین هزینه‌ای را تأمین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون تا پایان مهرماه یعنی حدود 10 روز دیگر فرصت داریم تا 105 میلیون تومان حق ورودی مسابقات را واریز کنیم، در غیر این صورت خودبه‌خود امتیاز لیگ یک تیم لغو خواهد شد.
سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با بیان اینکه در هفته نخست آبان‌ماه هم قرعه‌کشی لیگ برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر تمرینات تیم را با سرمربیگری منصور محمودی آغاز کرده‌ایم و همزمان پیگیر جذب حامی مالی هم هستیم.
احسانی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با جذب حامی مالی از طریق دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در لیگ حضور داشته باشیم و شرایطی فراهم نشود که بعد از 10 سال این تیم منحل شود.

شناسه خبر 61159