شناسه خبر:62074
1401/8/12 08:53:39

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: گازکشی به گنجنامه تنها با هدف گازرسانی به دهکده تفریحی تله‌کابین است و به مغازه‌های مسیر آبشار و باغات نباید لوله‌کشی شود.

علی‌اکبر نظری درخصوص گازکشی به گنجنامه و تأسیسات مستقر در آن اظهار کرد: فعالیت مغازه‌های مسیر آبشار گنجنامه غیر قانونی نیست و شهرداری آن‌ها را ایجاد کرده است، اما قرار نیست به آن‌ها گاز داده شود.
وی با بیان اینکه گازکشی به گنجنامه با هدف گازرسانی به مجموعه دهکده تفریحی تله‌کابین است، بیان کرد: بر این اساس مابقی تأسیساتی که در گنجنامه است، قرار نیست گاز دریافت کنند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: تاکنون در این خصوص از شورا هیچ‌گونه استعلامی صورت نگرفته و صحبتی هم نشده است و بعید می‌دانم گازکشی به مغازه‌ها صورت گیرد.
وی در پاسخ به این موضوع که برخی از باغات در مسیر لوله‌گذاری گاز دریافت کرده‌اند، گفت: البته در این خصوص تخلفاتی صورت گرفته و به برخی باغات از قبل گازرسانی شده است.
نظری با تأکید بر اینکه تخلفات در این زمینه بسیار زیاد است، یادآور شد: باغات در بلوار ارم اکثراً دارای انشعاب گاز هستند و متأسفانه سیستم‌های نظارتی هم نظارتی نداشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه آن طرف بلوار ارم تمام باغات خارج از محدوده شهر است، گفت: اکثر این باغات گاز دارند که همه هم خلاف قانون بوده است و نظارتی بر آن‌ها نیست.

شناسه خبر 62074