شناسه خبر:62741
1401/8/29 00:39:37

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: 68 طرح با اعتباری افزون‌بر 350 میلیارد ریال و هم‌زمان با هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف به‌ویژه روستاها و مناطق محروم این استان بهره‌برداری می‌شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در آیین آغازین رزمایش جهادگران فاطمی دو در همدان افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف شامل ساخت مسکن محرومان، آب‌رسانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، کمک‌های آموزشی و معیشتی به خانواده‌های نیازمند خواهد بود.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت‌گرفته از سوی بسیج سازندگی در کنار دیگر مأموریت‌های محوله به این نیرو، از برکات و ثمره شکل‌گیری نیروی مقاومت بسیج به‌شمار می‌رود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج این شجره طیبه مایه خیر و برکت است، اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج با فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد و پس از آن بسیجیان با حضور در هر صحنه‌ای معجزه آفریدند.

نماینده عالی دولت در استان همدان بیان کرد: بسیجیان در کنار دیگر نیروهای نظامی در جنگ هشت‌ساله نگذاشتند یک کلمه از حرف‌های صدام به کرسی بنشیند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه صحبت‌های امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «بسیج پاره تن مردم است» هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود، افزود: بسیج جزئی از وجود ما است و کینه دشمن از بسیج به‌خاطر این است که بسیجیان نظام اسلامی را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: دشمن بر این باور است که با صرف پول و تأمین اسلحه می‌تواند نظام اسلامی را دچار مشکل کند، درحالی که به‌گفته امام راحل (ره) «این انقلاب صاحب دارد و به آن گزند نمی‌رسد و به دست صاحب الزمان (عج) می‌رسد»؛ البته زحمت ما را در برخی جاها زیاد می‌کنند.

استاندار همدان ادامه داد: با حضور مؤثر بسیج حرکات مذبوحانه دشمن در میدان نبرد خنثی شد و پول حرام مرتجعان منطقه و مزدوری منافقان راه به جایی نبرد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: هرچند نقش مزدوری منافقان برای ما شناخته شده بود، اما برخی جوانان این موضوع را نمی‌دانستند که در جریان‌های اخیر آلوده بودن دست‌های این افراد به خون افراد بی‌گناه بیشتر مشخص شد و آن‌ها را بهتر شناختند.

وی با تأکید بر اینکه امروز منافقان اسلحه به دست وارد میدان نبرد شدند، گفت: حضور بسیج در کنار دیگر نیروها موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.

شناسه خبر 62741