شناسه خبر:62851
1401/9/1 00:02:04
مدیر مخابرات منطقه مرکزی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان:

آمادگی داریم جهت توسعه سلامت، بسترهای ارتباطی را ایجاد کنیم

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه مرکزی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات و ارائه سرویس‌های ویژه اینترنت پُرسرعت باند پهن به مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز پزشکی وابسته به آن، گفت: به‌منظور توسعه شبکه سلامت و درمان در استان، مخابرات آمادگی کامل دارد بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی لازم را با کمترین هزینه ممکن ایجاد کند و توسعه دهد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، علیرضا لطفی با علیرضا امانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به‌منظور توسعه شبکه‌های مخابراتی و افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند در این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

لطفی با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات و ارائه سرویس‌های ویژه اینترنت پُرسرعت باند پهن به مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز پزشکی وابسته به آن، گفت: به‌منظور توسعه شبکه سلامت و درمان در استان، مخابرات آمادگی کامل دارد بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی لازم را با کمترین هزینه ممکن ایجاد کند و توسعه دهد.

در ادامه این دیدار علیرضا امانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیکی را یکی از اولویت‌های دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری و اندیشیدن راهکارهای مناسب، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی دانشگاه انجام شود.

شناسه خبر 62851