شناسه خبر:62893
1401/9/2 08:36:29

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات مازوت‌سوزی نیروگاه شازند باید هر چه سریعتر از سوی شورای تامین این استان به شورای عالی امنیت کشور ارسال شود.

«محمدحسن آصفری» روز سه شنبه اظهارکرد: من به عنوان نماینده مردم وظیفه خود را انجام داده ام و هم اکنون دستم به جایی نمی رسد.
وی بیان کرد: حذف مازوت‌سوزی نیروگاه شازند باید در شورای تامین استان به عنوان مصوبه واجب الاجرا بر همه، مصوب شود و تمامی نهادهای مسئول باید به این مهم تمکین کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرای نیرو و نفت برای موضوع مازوت سوزی نیروگاه شازند به مجلس فرا خوانده شده اند و این 2 وزیر به مجلس آمدند اما فایده ای نداشت زیرا از شورای عالی امنیت ملی مجوز دریافت کرده اند.
آصفری اضافه کرد: مسئولان و مراجع قضایی استان مرکزی اگر در خصوص حذف مازوت سوزی نیروگاه اقدامی انجام داده‌اند باید به اطلاع مردم برسانند.
وی اظهار داشت: دادستان اراک و دادگستری استان مرکزی باید با جدیت قطع مازوت سوزی را دنبال کنند و کوتاهی در این راستا قابل پذیرش نیست.
براساس اخبار واصله، شورای تامین، استانداری واداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با جدیت پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند هستند و مستنداتی نیز در این خصوص به شورای عالی امنیت کشور ارسال شده است.

شناسه خبر 62893