شناسه خبر:62894
1401/9/2 08:37:46

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت و منابع ارزشمند استان در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی، معدن و منابع طبیعی؛ خام فروشی را ظلم آشکار به تولید و اشتغال استان دانست.

«بهمن امیری مقدم» در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان که در سراسری شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه با حضور مدیران و فعالان اقتصادی برگزار شد؛ گفت: تولیدکننده و کارآفرین در فرهنگ اسلامی از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و این افراد همیشه مورد تکریم و تجلیل بزرگان دین مبین اسلام گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از منابع بسیار عظیم و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برخوردار است، اولویت اصلی مدیریت استان را تسهیلگری در مسیر راه‌اندازی صنایع تبدیلی و فرآوری در حوزه‌های مختلف کشاورزی و معدنی و طبیعی عنوان کرد.
امیری مقدم بر حمایت ویژه از تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: باید هرگونه مانع در مسیر تولیدکنندگان و کارآفرینان در این استان برداشته شود و عرصه برای کار و فعالیت جهادی و میدانی فراهم شود.
وی همچنین با تاکید بر اینکه در همه عرصه‌ها باید قانون ملاک تصمیم‌گیری‌ها باشد؛ گفت: هر کارشناس و مدیری که به جای عمل به قانون به دنبال اعمال سلیقه‌ها و نظرات شخصی باشد یک مانع جدی در مسیر تولید و اشتغال محسوب می‌شود، باید برداشته شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه افراد و جریاناتی که موضوع تحریم خرید برخی تولیدات داخلی را تبلیغ می‌کنند، دارند به کشور ظلم می‌کنند گفت: این‌ها به دنبال تعطیلی کارخانه‌ها، نابودی تولید و ظرفیت‌های اشتغال در کشور هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر جلوگیری از هرگونه خام‌فروشی در استان تاکید کرد و گفت: باید از این منابع ارزشمند در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و اشتغال زایی برای جوانان کرمانشاهی استفاده شود.
در پایان این مراسم از کارآفرینان حوزههای مختلف استان کرمانشاه تجلیل شد.

شناسه خبر 62894