شناسه خبر:63195
1401/9/9 09:28:28

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سقز خواستار احداث انبار و مخازن ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در خارج از محدوده شهری شهرستان شد.

جعفر توان در دیدار با مدیر شرکت پخش ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان با اشاره به اینکه احداث انبار جزء مصوبه‌های هیئت دولت و از مأموریت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، بر تسریع در احداث این مهم تأکید کرد.
وی بر تدبیر و تسهیل‌گری برای عرضه سوخت نفتگاز به خودروهای سنگین و باری در جایگاه‌ها، فعال کردن جایگاه سی‌ان‌جی مسیر سقز- بانه، جلوگیری از قاچاق سوخت و تسریع در سوخت‌رسانی به روستاهای سخت‌گذر تأکید کرد.
مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی استان کردستان هم با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین سوخت در استان وجود ندارد، از افزایش سهمیه سوخت کامیونداران خبر داد.
جهانبخش نوکانی عنوان کرد: سوخت‌رسانی به 85 درصد از روستاهای سخت‌گذر شهرستان سقز انجام شده و احداث انبار در دست پیگیری است.
وی یادآور شد: ناوگان حمل‌ونقل شرکت نفت در استان کردستان با داشتن 210 دستگاه نفکتش، یکی از جوان‌ترین ناوگان‌های کشور است.
در ادامه از زحمات محمد حجری، رئیس قبلی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سقز تقدیر و کمال سلطانی را به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.

شناسه خبر 63195