شناسه خبر:63512
1401/9/17 09:27:35

سپهرغرب، گروه خبر: جشن خودکفایی یک هزار و 500 خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان و مددجویان این نهاد برگزار شد.

جشن خودکفایی و توانمندسازی یک هزار و 500 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استاندار کرمانشاه و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه و جمعی از مددجویان این نهاد در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.
همچنین در این مراسم 600 سری جهیزیه به زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه که زندگی مشترک خود را به تازگی آغاز کرده‌اند، اهدا شد.
همچنین در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجریان طرح اشتغالزایی که علاوه بر ایجاد شغل برای خود برای سایر افراد نیز شغل ایجاد کرده بودند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد استان از ابتدای سال تاکنون 7 هزار و 500 شغل ایجاد کرده و امیدواریم با ادامه این روند تا پایان سال آن را به 10 هزار شغل برسانیم.
پیمان ترکمانه امروز در جشن خودکفایی یک‌هزار و 500 خانواده زیرپوشش این نهاد حمایتی که در تالار انتظار برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد خانوار طی دو سال گذشته با حمایت‌های صورت گرفته در بحث آموزش و ارائه تسهیلات به توانمندی اقتصادی رسیده و دیگر نیازی به حمایت کمیته امداد ندارند.
وی ادامه داد: کمیته امداد استان از ابتدای سال تاکنون 7 هزار و 500 شغل ایجاد کرده و امیدواریم با ادامه این روند تا پایان سال آن را به 10 هزار شغل برسانیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: در کنار جشن خودکفایی امروز، 600 سری جهزیه به نوعروسان زیر پوشش اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال در مجموع یک‌هزار و 200 سری جهزیه به مددجویان اهدا شده است، گفت: در تلاش هستیم ان‌شاءالله با همکاری خیران تا پایان امسال مددجو پشت نوبت جهزیه نداشته باشیم.

شناسه خبر 63512