شناسه خبر:64502
1401/10/12 09:46:16

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی‌نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گران‌فروشی باشند.

صبح روز گذشته جلسه بررسی وضعیت گرانی‌های اخیر با حضور عمران علیمحمدی رئیس کل دادگستری استان، معاون دادستان مرکز استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، مسئول اماکن نیروی انتظامی و معاون سازمان صمت استان در محل سالن جلسات دادگستری برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان ایلام به موضوع گرانی نرخ ارز و بی‌نظمی در بازار و گرانفروشی پرداخت و با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در جهت فلج کردن اقتصاد مملکت برای وارد کردن فشار به اقشار مختلف جامعه ازجمله ایجاد اختلال در حمل و نقل. اختلال در بازار دارو، تشویق کسبه به تعطیلی بازار و... گفت: دشمن بعد از ناکام ماندن از رسیدن به اهداف خود اکنون به روش دیگری بازار را مورد تهدید قرار داده و آن فشار اقتصادی از طریق تحریم بیشتر و در نتیجه گران شدن ارز و طلا و ایجاد تورم و بی ثباتی در بازار در راستای تحت فشار قرار دادن مردم و رسیدن به اهداف شوم خود است.
علیمحمدی افزود: در این شرایط ما باید با تمام توان به اجرای قوانین و مقررات اقدام کرده و خواسته مردم نیز از ما مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است.
وی تصریح کرد: امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی‌نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گرانفروشی باشند و عده‌ای نیز با سوء‌استفاده از گرانی ارز بخواهند در بازار اخلال ایجاد کرده و گرانفروشی کنند؛ به همین جهت لازم است که ما به‌عنوان قوه قضائیه و تمامی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط وارد عمل شده و با تمام توان با گران فروشان برخورد کرده تا در عرصه توزیع و عرضه کالا شاهد بی‌نظمی نباشیم.

شناسه خبر 64502