شناسه خبر:65323
1401/11/5 09:29:27

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در ایام مبارک دهه فجر در سال جاری سه واحد تولیدی و صنعتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا محمد رحیمی گفت: زمینه اشتغال مستقیم برای 163 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی آماده بهره‌برداری در ایام مبارک دهه فجر در استان فراهم خواهد شد.
وی افزود: برای بهره‌برداری از این سه طرح صنعتی تولید افزون بر 816 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: در ایام مبارک دهه فجر سال جاری واحدهای صنعتی و تولیدی اکسین شیمی تولیدکننده پودر لباسشویی در شهرستان چرداول، هوایار گاز در حوزه پتروشیمی شهرستان دهلران و تطهیرگران تولیدکننده دستمال کاغذی در شهرک صنعتی ایلام، با حضور مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
محمدرحیمی به مزایای این واحدها اشاره کرد و گفت: ارزآوری و قابلیت صادرات محصول تولیدی این واحد‌ها می‌تواند به چرخه صنعت در استان کمک نماید.
وی عنوان کرد: از مردادماه سال گذشته تاکنون 47 پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده که بر اساس برآورد سرمایه اجرای این پروانه‌های صنعتی در استان، 13 هزار و 300 میلیارد تومان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 242 جواز تأسیس صنعتی انجام شده که پیش‌بینی می‌شود، اشتغال چهار هزار و 129 فرصت شغلی جدید را در به‌دنبال داشته باشد.

شناسه خبر 65323