شناسه خبر:65712
1401/11/16 09:24:26
رئیس آموزش‌وپرورش اسدآباد خبر داد:

برگزاری جشن ستارگان در دهه فجر

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد از برگزاری جشن ستارگان در دهه فجر خبر داد.

سجاد محمدی‌شمیم ضمن گرامیداشت دهه پُرفروغ فجر، اظهار کرد: به‌منظور تجلیل از دانش‌آموزان برتر در رشته‌های مختلف علمی، هنری و ورزشی، بعد از یک وقفه چندساله جشن ستارگان به همت آموزش‌وپرورش اسدآباد برگزار می‌شود.
وی یکی از اهداف برگزاری مراسم جشن ستارگان را در راستای تحقق اهداف سند تحول دانست و گفت: برپایی چنین برنامه‌هایی می‌تواند انگیزه را در دانش‌آموزان افزایش دهد.
محمدی‌شمیم خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته 120 نفر از دانش‌آموزان دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در دانشگاه‌های معتبر کشور قبول شدند که 50 نفر از این دانش‌آموزان با کسب رتبه زیر دو هزار در رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شدند.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد یادآور شد: این مراسم با همکاری و همراهی آقای سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، آقای نقوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، آقای شرکایی فرماندار اسدآباد، آقای دالوند شهردار پُرتلاش و آقای نادریان رئیس مجمع خیرین اسدآباد در تاریخ 19 بهمن‌ماه با حضور مسئولین، خانواده دانش‌آموزان برتر و دانش‌آموزان پایه دوازدهم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

شناسه خبر 65712