شناسه خبر:65853
1401/11/18 10:20:33

سپهرغرب، گروه خبر: به‌روزترین واحد آبکاری تحت خلاء با اعتبار 8 میلیارد تومان در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر، در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان آشتیان 48 پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی و بهره برداری شد.
بهره‌برداری از فضای فیزیکی طرح توسعه شرکت دانش‌بنیان "پژوهش صنعت مدرن" جهت تولید چراغ جلو و چراغ مه‌شکن جلو سمند به متراژ 2600 متر مربع با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال و بهره‌برداری از طرح واحد آبکاری تحت خلاء در این کارخانه با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها بود. در این شرکت چراغ‌های خودروهای مختلف تولید می‌شود.
بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی ایجاد مرکز خدمات جامع سلامت قدس دهستان گرکان و دو واحد مسکونی زیست پزشک در زمینی به مساحت 1800 مترمربع و زیرسازی و آسفالت روستای گرکان نیز همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در آشتیان آغاز شد.
هشت طرح برق‌رسانی و اصلاح شبکه شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال از جمله اصلاح شبکه فشار متوسط، اصلاح و بهینه سازی شبکه، احداث خط و پست روستایی، احداث خط روشنایی و احداث شبکه فشار متوسط پارک کوهستان نیز به بهره برداری رسید.
مرمت، لایروبی و بهره برداری از قنات دشت بالای روستای نادر آباد با حضور استاندار مرکزی انجام شد. این قنات به طول 850 متر، با اعتبار 350 میلیون تومانی لایروبی شده است.
بهره‌برداری از سایت مخابرات و ارتقای تکنولوژی همراه اول در روستای نادرآباد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان و چهار منزل مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در در روستای سقرجوق از دیگر اقدامات انجام شده بود.

شناسه خبر 65853