شناسه خبر:65976
1401/11/23 10:29:07

سپهرغرب، گروه خبر: معاون شهرسازی و معماری شهردار همدان گفت: پارک 250 هکتاری اکباتان به‌عنوان مرکز گردشگری کودکان کشور درنظر گرفته شده و با راه‌اندازی آن همدان به‌عنوان مقصد گردشگری کودک شناخته می‌شود.

امیر فتحیان‌نسب در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بیان کرد: طبق سیاست‌گذاری کلی استان و به‌ویژه شهرداری همدان، سیاست شهر دوست‌دار کودک و سرمایه‌گذاری در حوزه کودکان را درپیش گرفته‌ایم و آزمونه این کار را در پارک اکباتان قرار دادیم.
وی ادامه داد: این پارک ظرفیت دارد به‌عنوان مرکز گردشگری کودکان کشور راه‌اندازی شود و همدان را به‌عنوان مقصد گردشگری کودک معرفی کند تا بتوانیم خدمات خوبی به کودکان همدانی و کودکان دیگر شهرها ارائه دهیم.
فتحیان‌نسب با اشاره به اینکه با تحقق این امر شهر همدان آزمونه‌ای برای خلاقیت کودکان و هم‌افزایی مهارت‌های آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: پارک اکباتان دو هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری دارد که می‌تواند آورده خوبی برای سرمایه‌گذار و شهر همدان داشته باشد.
وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری همدان رقم خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های این پروژه درنظر گرفته شده، اظهار کرد: در کنار این موضوع سیاست‌گذاری‌های شهر دوست‌دار کودک نیز مورد تأکید است.
فتحیان‌نسب ادامه داد: اعتقاد داریم هر چقدر در حوزه کودکان سرمایه‌گذاری انجام شود، برای همه اقشار است و شهری که برای بچه‌ها مناسب باشد، برای همه اقشار جامعه نیز مناسب خواهد بود.

شناسه خبر 65976