شناسه خبر:66085
1401/11/26 09:52:22

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: طی شب‌های برگزاری جشن دهه فجر درمجموع بیش از پنج هزار نفر از خانواده‌های ادارات، سازمان‌ها، مجموعه‌های مردمی و مؤسسات خیریه همدان در این برنامه حضور پیدا کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه ابراز کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم‌زمان با ایام چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان برگزاری 10 شب جشن و جُنگ شادی بود.
وی افزود: این برنامه در قالب جُنگ‌های شادی و با حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به همراه خانواده آنان و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در مجتمع فرهنگی بوعلی‌سینا برگزار شد.
ویژه با بیان اینکه جُنگ‌های شادی از 12 بهمن‌ماه آغاز شد، اظهار کرد: جُنگ شادی، استندآپ کمدی، مسابقه، موسیقی، پخش کلیپ‌های انقلابی و غیره از بخش‌های مختلف این برنامه بود.
وی از استقبال گسترده‌ همشهریان همدانی از این برنامه خبر داد و گفت: طی شب‌های برگزاری جشن درمجموع بیش از پنج هزار نفر از خانواده‌های ادارات، سازمان‌ها، مجموعه‌های مردمی و مؤسسات خیریه در این برنامه حضور پیدا کردند.
ویژه با تأکید بر اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب توسط این اداره کل و با مشارکت مؤسسه آوای هنرآرسان برگزار شد، خاطرنشان کرد: طی 10 شب خانواده‌های کارکنان استانداری، فرمانداری، شهرداری، ناجا، آموزش‌وپرورش، شرکت گاز، شرکت آبفا، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل گمرک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای زیر پوشش بهزیستی، کارکنان بیمارستان بعثت و مؤسسات مردم‌نهاد ورزش و جوانان همدان در این برنامه شاد شرکت کردند.
وی با بیان اینکه در راستای تحقق عدالت فرهنگی و بهره‌مندی عموم مردم از برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری برای سایر شهرستان‌های استان هم برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: در همین راستا هر شهرستان میزبان برگزاری یک شب جشن و جُنگ شادی بود که توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها اجرا شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه در ایام گرامیداشت چهل‌وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای اقشار مختلف مردم توسط این اداره کل تدارک دیده شده بود، گفت: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، میزبانی از سی‌وهشتیمن جشنواره موسیقی فجر، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تجسمی در سطح استان و اجرای نمایش «سومین روز تابستان» برخی از برنامه‌های شاخص این حوزه است.

شناسه خبر 66085