شناسه خبر:67019
1401/12/18 10:24:46

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: نمایشگاه‌ بهاره با محوریت اتاق تعاون و با هدف تامین کالاهای اساسی از 18 اسفندماه جاری در نقاط مختلف کشور دایر می‌شود.

«محسن کوشش تبار» روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به استان مرکزی در بازدید از جهاد کشاورزی استان مرکزی در اراک، افزود: نمایشگاه بهاره با محوریت اتاق تعاون و با عرضه مستقیم کالا از مزرعه تا مصرف برپا می‌شود.
وی بیان کرد: کالاهای اساسی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و با نظارت گسترده دستگاه‌های متولی در نمایشگاه بهاره در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ عرضه می‌شود.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: با تمهیدات ستاد تنظیم بازار و همکاری وزارت جهاد کشاورزی، استانداری‌ها و شهرداری‌ها مکان‌هایی در اختیار اتاق تعاون در استان‌ها قرار می‌گیرد تا نمایشگاه بهاره برپا شود.
کوشش‌تبار افزود: برخی استان‌ها مانند استان مرکزی ابتکار عمل داشتند و برخی فروشگاه‌های معتمد را وارد چرخه کرده تا کالاهای اساسی آسان در اختیار مردم قرار گیرد.
بازدید از شرکت توسعه و نوسازی صنایع گداختار، بازدید از طرح شرکت صنایع نورد فولاد نویان، بازدید از طرح تولید آند شرکت کربن صنعت امیرکبیر و شرکت در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در سفر به شهرستان اراک بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور روز گذشته نیز با حضور در شهرستان ساوه از چند واحد تولیدی این شهرستان بازدید کرد.

شناسه خبر 67019