شناسه خبر:67212
1401/12/23 10:27:39

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه اقتدار و قدرت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان مرهون ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام است، گفت: برخی عکس شهدا را نصب اما عکس آن‌ها عمل می‌کنند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد به‌مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا در آیین رونمایی از اسناد سجلی شهیدان گران‌قدر امین اسدی و فریدون معظمی اظهار کرد: آنچه از شهدا درس گرفتیم این است که تمام وجود و زندگی خود را برای رضای خدا هدیه کردند.
وی با تأکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری را باید نصب‌العین قرار داد تا موبه‌مو انجام شود، ادامه داد: برخی در داخل همسو با دشمنان، به سیاه‌نمایی اقدامات و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازند؛ بنابراین تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر ضروری است.
استاندار همدان سپس با حضور در منزل شهیدان سرافراز حسین و علیرضا ضرابیان با والدین این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
قاسمی‌فرزاد در این دیدار با تجلیل از پدر و مادر شهیدان ضرابیان، قدرت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون ازخودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دانست.
وی با اشاره به ضرورت تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا، گفت: ما بدهکار شهدا هستیم، بنابراین از وظایفمان، خدمت‌گزاری به مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدای والامقام است.

شناسه خبر 67212