شناسه خبر:67235
1401/12/23 10:53:21
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج؛

پارک‌ها و میادین سنندج با 35 هزار جعبه گل و گلدان آراسته می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از بیش از 35 هزار جعبه گل و گلدان انجام می‌شود.

علی اصغری، در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت، در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی عملیات گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر هر ساله در دستور کار مناطق سه‌گانه شهرداری قرار می‌گیرد.
به گفته وی، کاشت گل‌های فصلی هرساله متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی انجام می‌شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر با بیش از 35 هزار جعبه گل پارک‌های سطح شهر آراسته خواهد شد.
اصغری تصریح کرد: بنفشه، بنفشه الوان، تک‌خوان و... در رنگ‌های قرمز، زرد، بنفش و نارنجی در سطح شهر کاشته می‌شود.
به گفته وی، همیشه بهار، مینا، شب‌بو و... دیگر نوع‌های گل در نظرگرفته در طرح کاشت گل‌های بهاره در پارک‌ها و میادین سطح شهر کاشته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام گل‌کاری پارک‌ها سطح شهر بتوانیم شادابی و طراوت لازم را در آستانه سال نو ایجاد و با این کار زمینه رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

شناسه خبر 67235