شناسه خبر:68257
1402/2/6 08:22:23
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ظرفیت‌های فرهنگی در اختیار جوانان قرار گیرد

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در برابر عملکردها باید پاسخگو باشیم، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی که در دست دستگاه‌ها است را باید برای استفاده جوانان در اختیار آنان قرار دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر روز گذشته در شورای اداری استان همدان که در شهرستان تویسرکان برگزار شد، با بیان اینکه این جلسات برای عیب‌یابی، بیان مشکلات، ارائه راه حل و رفع دغدغه‌های مردم است، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید در نحوه انجام کارها و فعالیت‌ها مد نظر باشد، سرعت عمل است که باید نسبت به آن حساس باشیم.
وی افزود: گاهی اوقات پروژه‌ای که باید در عرض چند ماه به پایان برسد، سال‌ها طول می‌کشد که در جامعه اثرات منفی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه لازم است در عرصه مسائل اقتصادی نگاهی وسیع داشته باشیم، اظهار کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذار در گام نخست باید فرهنگ اقتصادی را در بین مسئولان و مردم توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات در شهرستان‌ها از نزدیک با ظرفیت‌های موجود در استان آشنا می‌شویم، تأکید کرد: زمانی می‌توان گفت این جلسات برکات خوبی داشته که مردم تویسرکان پس از آن شاهد رفع مشکلات و دغدغه‌های خود باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت آرامگاه حبقوق نبی به‌عنوان یکی از اماکن مذهبی استان، تعیین تکلیف و آغاز ساخت مسکن نهضت ملی، از مواردی است که جزء دغدغه‌های مردم تویسرکان بوده و باید به‌صورت ویژه به آن پرداخت.
وی با بیان اینکه در برابر عملکردها باید پاسخگو باشیم، یادآور شد: ظرفیت‌های فرهنگی که در دست دستگاه‌ها است را باید در اختیار جوانان قرار دهیم و از احتکار این ظرفیت‌ها جلوگیری کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه منافع مردم مهم است، اظهار کرد: همگرایی و وحدت مسئولان باعث پیشرفت جامعه و کشور خواهد شد.
وی یکی از ظرفیت‌های مهم که مدیران می‌توانند برای گره‌گشایی از آن استفاده‌کننده را گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: بسیج، گروه‌های جهادی و گروه‌های مردمی پای کار هستند و مدیران می‌توانند از این ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی افزود: می‌توان برای حل مشکل ساخت مسکن از این ظرفیت‌ها که به‌خوبی پای کار هستند، به نحو احسن بهره برد.

شناسه خبر 68257