شناسه خبر:68881
1402/2/20 08:35:22

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در محورهای مواصلاتی استان 53 دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند رانندگان و 33 دستگاه دوربین نظارتی وجود دارند که به صورت شبانه‌روزی توسط مرکز مدیریت راه‌ها مورد پایش قرار می‌گیرند.

«رحمت جلیلیان» روز سه‌شنبه افزود: در فروردین ماه سال‌جاری، 2 میلیون و 669 هزار تردد ورودی و خروجی به استان کرمانشاه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.5 درصد افزایش داشته است.
وی در باره تردد خروجی به کرمانشاه عنوان کرد: یک میلیون و 358 هزار تردد وسایل نقلیه ثبت شده و تردد ورودی به استان نیز یک میلیون و 340 هزار دستگاه خودرو بوده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی استان کرمانشاه گفت: تردد ورودی به استان در فروردین ماه سال‌جاری هفت درصد و تردد خروجی چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی عنوان کرد: محور کرمانشاه به بیستون با تردد 894 هزار خودرو و محور سومار به گیلانغرب با 31 هزار تردد بیشترین و کمترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند.
جلیلیان درباره تردد وسایل نقلیه سبک هم گفت: طی فروردین ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، 16 میلیون خودرو سبک تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش تردد داشته است. وسایل نقلیه سنگین دو میلیون تردد داشته که نسبت به سال قبل 16 درصد افزایش یافته است.

شناسه خبر 68881