شناسه خبر:68902
1402/2/20 09:28:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: 494 نفر در این استان تاکنون در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت متقاضی دریافت مسکن شده و مدارک آن‌ها تأیید شده است.

فرشاد دوستی روز سه‌شنبه اظهار کرد: اولویت دریافت زمین یا منزل مسکونی طرح ملی نهضت مسکن با سرپرستان دارای سه فرزند و بیشتر است.
وی افزود: تأمین مسکن از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای اولیه خانواده‌های دارای فرزند بیشتر است و طرح ملی نهضت مسکن یکی از بهترین گزینه‌ها برای تأمین این نیاز اساسی خانواده‌های دارای فرزند کوچک است.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص ثبت نام خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در طرح ملی نهضت مسکن اظهار کرد: تاکنون 494 مورد برای این نهضت در قالب قانون جوانی جمعیت تأیید و متقاضی دریافت زمین یا مسکن در طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند.
دوستی یادآور شد: اولویت واگذاری زمین یا منزل مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن با خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است و در این طرح داشتن منزل مسکونی یا فقدان آن ملاک نیست و تمامی سرپرستان خانوار دارای سه فرزند و بیشتر امکان ثبت نام در این طرح را دارند.
وی اضافه کرد: مسکن یا زمین به سرپرستانی تعلق می‌گیرد که فرزند آخر آن‌ها متولد 23 آبان 1401 به بعد باشد و بعد از واریز آورده مورد نظر زودتر از دیگر متقاضیان صاحب ملک خواهند شد.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام زمین در شهرستان‌های مهران و دهلران واگذار می‌شود اما در سایر شهرستان‌ها به علت کمبود زمین، به متقاضیان منزل مسکونی بعد از ساخت و تکمیل داده می‌شود.

شناسه خبر 68902