شناسه خبر:69050
1402/2/24 01:27:02

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سهمیه کردستان برای اعزام زائران به حرم امام راحل و شرکت در سالگرد رحلت ایشان، سه هزار نفر است.

سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه اعزام سهمیه استان‌ها از مبدأ به مقصد، به عهده استان‌هاست بنابراین باید تمهیدات لازم برای جابه‌جایی و حمل و نقل و تغذیه افراد اندیشیده شود.

وی سهمیه استان کردستان برای اعزام زائران در استان را سه هزار نفر اعلام کرد گفت: فرمانداران مسئولیت ستاد شهرستانی را بر عهده بگیرند و متناسب با ظرفیت، اعزام کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در چند سال گذشته به‌دلیل همزمانی این ایام با ماه رمضان و همچنین ایام کرونا، برنامه اعزام به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اجرا نشد.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این برنامه مهم در سطح کشور و به تبع آن در استان کردستان اجرا می‌شود.

سعید شعبانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام، زنده نگه داشتن یاد امام و آشنایی نسل جوان و نوجوان با اندیشه‌های حضرت امام و تجدید بیعت با امام است، بنابراین این مراسمات در سطح استان‌ها در قالب 6 کمیته امنیتی، فرهنگی، اعزام، پشتیبانی، بهداشت و درمان و کمیته مراسمات خواهد شود.

وی افزود: نیازمندی‌های اعزام سه هزار نفر برای روزهای 13 و خرداد جهت رفت و برگشت و آماده‌سازی اتوبوس‌ها انجام شود.

شناسه خبر 69050