شناسه خبر:69098
1402/2/25 08:55:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه یک شهرداری همدان از مقام معلمی با گرامی‌داشت مدیر پیشین مدرسه شریعتی تقدیر کرد و گفت: رشد و پرورش جامعه در گرو تکریم مقام معلم است.

مرتضی حضرت‌زاده در دیدار با مدیر پیشین مدرسه شریعتی که به‌مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرداری منطقه یک انجام شد، از زحمات این معلم گران‌قدر تقدیر و تشکر کرد.
حضرت‌زاده با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، عنوان کرد: در هر جامعه‌ای که کرامت و عزت معلم حفظ شود، شاهد پرورش و رشد انسان‌هایی مؤثر برای رشد آن جامعه هستیم که این مهم با فرهنگ‌سازی بین کودکان و نوجوانان بایستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: جناب آقای قدسی یکی از تأثیرگذارترین معلم‌ها و مدیران بنده در طول دوران تحصیلی‌ام بوده‌اند و هم‌اکنون وظیفه ما بوده تا از زحماتی که این عزیزان برای پیشرفت ما داشته‌اند، سپاسگزاری کنیم؛ بنابراین به رسم ادب جلسه‌ای در دفتر شهرداری منطقه یک برگزار شد تا این اتفاق مبارک رقم بخورد.
احمد قدسی، مدیر پیشین مدرسه شریعتی نیز با اشاره به اینکه معلم‌ها نقش خطیری در آینده‌سازی و نسل‌سازی یک کشور دارند، عنوان کرد: هر کسی که در راه معلمی پا می‌گذارد، قطعاً بدون هیچ منتی جوانی خود را صرف رشد دانش‌آموزان می‌کند و از اقدامی که شهرداری منطقه یک جهت ارج نهادن به مقام معلم کرده است، تقدیر می‌کنم.
در انتها با اهدای لوح تقدیری از این معلم نمونه که سال‌های زیادی از عمر خود را جهت رشد و پرورش دانش‌آموزان سپری کرده است، تشکر شد.

شناسه خبر 69098