شناسه خبر:69576
1402/3/7 09:46:57

سپهرغرب، گروه خبر: مشکلات آب برخی روستاهای ثلاث باباجانی و جوانرود در محل معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با حضور مدیر آن و مسؤولان مرتبط بررسی شد.

شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب با موضوع ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص مشکلات آب برخی روستاهای ثلاث باباجانی و جوانرود در محل معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه امروز با حضور مدیر آن و مسؤولان مرتبط برگزار شد.

نیکزاد عباسی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در این جلسه با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در هر حوزه ای باعث جلوگیری از تضییع حقوق عامه و افزایش پرونده‌های قضایی خواهد شد، اظهار کرد: جلسه امروز بنا به درخواست سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه مبنی بر رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مکرر اهالی برخی روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود برگزار شده که دستگاه‌های متولی با نگاه رفع مشکل اظهارنظر کنند.

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز در ادامه با تشکر از برگزاری جلسه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، گفت: باید در پیگیری مشکلات مردم طوری عمل شود که زمینه سوء‌استفاده‌های احتمالی فراهم نشود.

وی از دستگاه‌های متولی خواست، تا جهت حل مشکل همکار ی لازم را به عمل آورند و بسیج حقوق‌دانان در این خصوص آماده هرگونه همکاری می‌باشد.

نمایندگان مردم روستاهای مربوطه به همراه مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین خجسته مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری کرمانشاه به بیان نظرات خویش پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر شد، موضوع تامین آب شرب مورد نیاز روستاهای مربوطه به صورت تخصصی در قرارگاه آب استانداری کرمانشاه با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط مطرح و ضمن اتخاذ تصمیم، نتیجه اقدامات به دادگستری استان اعلام و همچنین مشکل پرونده‌های شکایت این موضوع توسط معاونت پیشگیری دادگستری پیگیری شود.

شناسه خبر 69576