شناسه خبر:70504
1402/3/31 10:01:10
با امضاء توافق‌نامه با بنیاد مستضعفان

مشکل پروژه 5400 واحدی مسکن کرمانشاه حل می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: با انعقاد توافقنامه بین استانداری و راه و شهرسازی کرمانشاه با بنیاد مستضعفان، مشکل پروژه 5400 واحدی مسکن کرمانشاه پس از حدود سه سال توقف مرتفع خواهد شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشستی که به منظور حل مشکلات این پروژه با حضور مجید شاهسواری مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان برگزار شد، از تعطیلی سه ساله پروژه مسکن 5400 واحدی کرمانشاه از سال 1399 تاکنون ابراز تاسف کرد و گفت: این ظرفیت در حالی مغفول مانده که باید اکنون در آستانه افتتاح این واحدهای مسکونی بودیم.
وی هر روز تاخیر در اجرای این طرح را به زیان مردمی دانست که چشم انتظار تحویل گرفتن این واحدها هستند و یادآور شد: اگر در سال‌های گذشته فکری به حال تعیین تکلیف این واحدها می‌شد، اکنون تا این اندازه با افزایش هزینه ساخت آنها مواجه نبودیم.
استاندار کرمانشاه با قدردانی از همراهی بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح، ابراز امیدواری در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت قابل قبول شاهد اتمام ساخت این واحدها باشیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.
وی یادآور شد: روند پیشرفت پروژه 5400 واحدی را به طور مستمر رصد خواهم کرد.
وی ابراز امیدواری کرد همکاری بنیاد مستضعفان در تعیین تکلیف این پروژه آغازی بر فعالیت‌های مشترک بیشتر باشد و ادامه داد: تقاضا داریم بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه فعال‌تر عمل کند.
صحرایی در ادامه بر لزوم پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از همه امکانات ملی و استانی این طرح را با سرعت مناسب پیش ببریم.
در این نشست مقرر شد بنیاد مستضعفان قیمت پیشنهادی خود برای اجرای این پروژه را اعلام کند تا اجرای این واحدها هرچه زودتر آغاز شود.

شناسه خبر 70504