شناسه خبر:71452
1402/4/25 08:42:36
بازدید نمایندگانی از فرهنگیان استان از انبار نفت ایثارگران؛

برگزاری نخستین اردوی راهیان پیشرفت در منطقه همدان

سپهرغرب، گروه خبر: اعضای کادر دانشگاه فرهنگیان یا فارغ‌التحصیلان این دانشگاه از تأسیسات و عملیات انبار نفت تدارکاتی ایثارگران منطقه همدان بازدید کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، نخستین اردوی راهیان پیشرفت 21 تیرماه 1402 به همت مدیریت، پایگاه بسیج حضرت جوادالائمه (ع) و روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و به میزبانی انبار نفت تدارکاتی ایثارگران منطقه همدان برگزار شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با هماهنگی دبیرخانه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت مستقر در شرکت گاز استان همدان نمایندگانی از قشرهای فرهنگی در کنار سرهنگ طیب فریادرس مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، جلیلوند عضو هیئت‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه و ایرانپور مسئول مؤسسه راویان خادم‌الشهدا و از پیشکسوتان جهاد و ایثار و مقاومت از انبار بزرگ نفت ایثارگران منطقه همدان بازدید کردند.
امین روستایی ادامه داد: در این اردوی چندساعته از بخش‌های مختلفی از انبار نفت بازدید و توضیحات لازم به حاضران توسط مسئولین مربوط ارائه شد.
این مقام مسئول اضافه کرد: مهم‌ترین حلقه زنجیره تأمین پایدار سوخت، وجود کارکنان پُرتلاش منطقه است که در شرایط مختلف جوی، بدون وقفه درحال اعمال کنترل‌های لازم و بارگیری محمولات نفتی به مقاصد درون‌استانی و استان‌های مجاور و دوردست کشور هستند.
روستایی با اشاره به گزارش مصرف فرآورده‌های نفتی استان و ارسال محمولات نفتی به دیگر استان‌ها، اذعان کرد: بازدید متولیان فرهنگ و آموزش جامعه از این‌گونه مراکز می‌تواند با جهاد تبیین و ارتقای آگاهی دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان سبب افزایش بینش ملی و تغییر در ذائقه مصرف با الگو قرار دادن استانداردهای مصرف سوخت و انرژی در دنیا شود و این مهم نیز تداوم موفقیت مجموعه سوخت‌رسانان را در پی خواهد داشت.

شناسه خبر 71452