شناسه خبر:71899
1402/5/4 09:48:30

حضور مدیر مخابرات منطقه مرکزی در نشست ویدئو کنفرانس کانون بازنشستگان مخابرات سراسر کشور

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی مهندس لطفی به همراه رئیس کانون بازنشستگان منطقه مرکزی در جلسه ویدئوکنفرانس شرکت مخابرات ایران شرکت کردند، مهندس سلطانی در این جلسه که روز دوشنبه 2 مرداد 1402 با حضور جمعی از مدیران این مجموعه در سالن ویدئو کنفراس ساختمان وفا غفاریان برگزار شد با تبیین وضعیت موجود صنعت مخابرات کشور، یکی از مهمترین علل مسائل بازنشستگان و کارکنان را عدم تناسب هزینه و درآمد شرکت دانست که با حل این موضوع بسیاری از مسائل مالی و دغدغه‌ها حل و فصل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های همکاران بازنشسته، مخابرات را وام دار تلاش‌های آنان دانست و از بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان ارزشمند سازمان یاد کرد و اظهار داشت: در هر سازمانی، بازنشستگان به عنوان عناصر ارزشمند محسوب می‌شوند.

مهندس سلطانی، در این جلسه ضمن شنیدن سخنان، خواسته‌ها و دغدغه‌های آنان خاطرنشان کرد: رویکرد این شرکت توجه به جایگاه و منزلت بازنشستگان می‌باشد.

وی همچنین افزود: بازنشستگان، و مدیران مخابرات باید با وحدت و همدلی و همفکری و ارائه راهکار برای رفع و به حداقل رساندن مشکلات گام بردارند.

 

شناسه خبر 71899