شناسه خبر:72166
1402/5/15 09:14:01

مسئول بسیج رسانه شهرستان تویسرکان گفت: 20 برنامه طی هفته خبرنگار در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

مجید فلاحی با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز شهید صارمی که با عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده، برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی افزود: نگاه ما در این هفته با توجه با مقارن شدن با ایام محرم، حول محور قیام عاشورا است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در این ایام به دنبال تقویت پیوند خبرنگاران با پیام‌آور بزرگ کربلا حضرت زینب کبری (س) هستیم، گفت: رسالت خبرنگاران در راستای رسالت پیام‌آور عاشورا است که یکی از عوامل انتقال فرهنگ عاشورا پیام‌رسانی دقیق و لحظه‌ای آن حضرت به آیندگان بود، وگرنه دشمن حادثه کربلا را تحریف می‌کرد و در این خصوص تلاش هم کرد.

فلاحی خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) با روشنگری خود نقشه دشمنان را با شکست مواجه کرد؛ بنابراین باید از فرصت تقارن هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم برای تبیین این رسالت به‌خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های این هفته، بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام و شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای تویسرکان و دیدار با خانواده شهدای رسانه، آغاز می‌شود.

مسئول بسیج رسانه شهرستان تویسرکان عنوان کرد: دیدار با فرماندار، امام‌جمعه و فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، اجرای تور امید درخصوص پروژه‌های تأثیرگذار شهرستان و تور امید در شهرهای سرکان و فرسفج، تجلیل از خبرنگاران، برپایی سوگواری حسینی، برپایی کلاس اخلاق رسانه، تجلیل از پیشکسوت رسانه شهرستان و بازدید چند شرکت تولیدی و صنعتی، از دیگر برنامه‌های تدوین‌شده هفته خبرنگار خواهد بود.

 

شناسه خبر 72166